Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 24.09.2014, 22:54
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hautalintu Näytä viesti
Vakio sauvoilla toi pajeron keula menee ulosjouston stopparista sisäänjouston stoppariin, paljonko noi calminit tuo siihin lisää?
ei kai ne tuo mitään? eikai se sauvan vaihto tukivarsien liikerataan vaikuta isontavasti? omasta mielestä HUOM omasta, nuo calminit ovat samankokoiset kun vakiot mutta antavat enemmän periksi kun vakio sauvat, toki ikinä en ole kuullut että calmini olisi poikennut toisin kuin vakio kirrattu sauva, oma kohtasta kokemusta on niin vakioista kuin calmineista, yksi hyvä vaihtoehto on etsiä coilover tolpat ja torpata ne tuonne pajeron keulalle niin saa itse sädellä esijännityksiä sun muita hienouksia. tai sitten vääntää sauvasta löysemälle ja homaa erinlaiset ylätukivarret.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten