Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_
niin siis noita risukeulasihan ei kovin herkästi saa nostettua ainakaan keulasta, ylätukivarret ku vaihtaa erinlaisiin niin saa pelattua korkeuden kanssa ja sitten taas nuo vääntö sauvat ei sitä kovasti nosta ja jokainenhan ymmärtää sen efektin kun tiukataan tuo sauva tappiin asti niin varmasti on kova ajella ja sama efekti tulee muillakin sauvoilla, calminin sauva muistaakseni joustaa paremmin kuin vakio sauva? se on vähän 1 - 0 nostatko tuota autoa jos nostat niin ajettavuus kärsii ja vetarin kulmat on mitä hienoimmat. jos autoa pitäs nostaa 7cm niin nostaisin mielellään koppaa enkä tuota vääntösauva jousitusta. mutta jos nyt haluat nostaa niin ehdottomasti tunkki alle ja keula ylös, itellä joskus ampu tuon sauvan pulti takaraivoon niin kivasti että 5 tikkiä joutu siihen laittamaan, ja ei tietoa mistä saa pajeroon korottavia alustoja 4x4 partsissa oli joskus jotain.
|
Vakio sauvoilla toi pajeron keula menee ulosjouston stopparista sisäänjouston stoppariin, paljonko noi calminit tuo siihin lisää?
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86
"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"
The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
|