Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja korbimotors
Mulla on kans ss-lootalla tuo nykyinen pajerokin ja eikait nuissa ss-lootalllisissa ole minkäänlaisia napalukkoja..Ne on kiinteät navat. alipaineella toimivat. Jotkut ovat vaihtaneet noihin ss-lootallisiin manuaaliset napalukot en tiedä että miksi. Itse en ainakaan vaihda man. napalukkoja. Näppärä kun saa vauhdista pukata normi nelikon päälle. Man.napalukkojen kans joutuis kans aina pelamaan, Jos ovat auki niin ei pysty kytkemään normi 4-vetoa päälle vauhdista..
|
Ne vaihtaa niitä kuvitellun polttoaine säästön takia... Eli manuaalilukoilla ei edes pyöri se vasen vetari, ja etuperän osat, jotka jää normaalisti vielä pyörimään.
Tuskin siitä suurta hyötyä on, ja minusta ainakin paljon enempi haittaa, kun joutuu käsin niitä kääntelemään.
Sehän se juuri tuo SS-Laatikon idea on, että ei tarvii mitään "miettiä", senkun tökkii keppiä haluttuun asentoon.
Niiiin ja siis se napa ei toimi alipaineella, vaan se "katkaisee" sen oikean vetarin sillä alipaineella.