Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MarcusV
Ymmärrän kyllä että AT:t ovat kompromissi mutta itselläni auton kehityssuunta onkin joka sään ja maaston auto ja raskas offikäyttö ikävän satunnaista.
|
BFG AT:n huonous on omien kokemusten perusteella ainakin siinä, että se on vääränlainen kompromissi - se ei ole missään asiassa hyvä (sitä kulutuskestävyyttä lukuunottamatta), vaan tasaisen huono joka osa- alueella. Itse en ole ko. renkaasta keksinyt juuri mitään hyvää. Toki se on jossain huonokuntoisella kärrypolulla katurengasta parempi kun on edes hieman kestävämpi, mutta siinäpä se melkein on. Kun ei tuo ole edes maantiellä kovin kaksinen rengas sen enempää kesällä, syksyllä kuin talvellakaan. On olemassa MT- renkaita mitkä pärjää niin tiellä kuin metsässä BFG:n AT:ta paremmin.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari
Juu tosiaan, jos AT tuntui huonolta niin ei se tilanne mutiaisella parane.. on kokeiltu.
|
Ottaisin autooni mitkä tahansa laadukkaat MT:t (tai AT:t) mielummin, kuin BFG AT:t
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Viimeksi muokannut Timo_L : 22.09.2014 09:02
|