Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 20.09.2014, 19:45
Ouzi Ouzi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.07.14
Sijainti: Nousiainen
Viestit: 51
Perusasetus

Muistaisin että kun kaveri ajoi type-r:llä kilpaa sorapäällysteellä niin lukko säädettiin siten että,
kun toisen renkaan jumittaa kiinni niin lukon kuuluu luistaa kun toisen puolen rengasta väännetään
20nm voimalla. Helppo esim. momenttiavaimella todeta. Tietty siitä aiheutuu jumppaa mutta sopivalla
rikkonaisella vetarinpätkällä sen säätää vaikka pöydällä ja etsii sopivan säädön itselleen.
Tietty joku voisi kunnollisesta (mikä se sitten onkaan ) testata äkkiä ja jakaa infonsa.

Itse olen kitkasta etuperään myös innostunut mutta mietityttää sen
toiminta muutoin käytössä. Alkaako etupää liukkaissa mäissä liikaa kampeamaan
sivulle ym. sen tuomat ominaisuudet?
Vastaa lainaten