Näin minäkin sen ymmärsin. Se kaveri selitteli että tuo laite pistetään lauhduttimen putkiin kiinni. Nesteen kierto menee sen jälkeen tuon laitteen kautta. Lisätään jotain kemikaaleja sinne mitkä puhdistaa automaatin + putkiston + lauhduttimen. Mikäli autossa ei ole lauhdutinta niin tuo ei kuulemma voisi käyttää. Sen jälkeen kun putsaus on suoritettu niin ymmärsin että sieltä imetään kaikki nesteet pihalle ja tilalle laitetaan uudet kamat. Laatikkoa ei käsittääkseni avata missään välissä. Kait se suodatin siinä samalla tulee putsattua? Kovasti kaveri kehui tuota systeemiä. Kuulemma korjannut automaatteja mille on annettu korjaustuomio.
Yhteen autoon eivät ole kuulemma tuota voineet tehdä ja se oli Jeepin GrandCherokee. Siinä on kuulemma joku termari mikä estää kierron lauhduttimelle. Eikä ne saanut automaatin öljyjä koskaan niin kuumiksi että kierto olisi mennyt lauhduttimelle.
240€ tuo firma siitä tosiaan ottaa. Öljyt olin jo itse ostanut joten niitä käytetään tuossa. Öljyt maksoi sen joku 100e. Ens viikolla tuon sitten näkee kuinka hyvää tulosta se tekee. Olettaisin että tuo tekee ihan hyvää automaatille millä on ajettu jo yli 300tkm. Saa kaiken paskan pois sieltä.
|