Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 18.09.2014, 12:02
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
Kiinnoistas kyl tietää minkälainen pito jäällä ja lumella, ajatellu jos hommais jotkut at kuvioset yleisrenkaat kun enempi on kuitenkin asfalttia kuin maastoa. Koska noita suomesta mahdollisesti sais ?
Vanha ainakin oli aivan kamala.. BFG MT KM2:kin on lumella tai jäällä parempi - eikä tuo uusi näytä juuri sen paremmalta Jenkit tuota BFG AT:ta kovasti kehuu, varmaan siksi että on kivikovaa seosta ja sillä ajaa sen 100 000km ennenkuin kuluu loppuun ison lava-auton alla. Toisaalta samaisesta syystä pito melkeinpä millä vain muulla alustalla kuin hiekkadyyneillä ajaessa on melkoisen onneton

Minulla oli yksi sarja joskus vähän aikaa Jeep Cherokeen alla (lähes uudet renkaat), ja oli märällä asvaltillakin sellaiset luistimet ettei mitään rajaa. Samoin oli tuollaiset aikanaan Malesiassa faijalla samanlaisen XJ:n alla joskus 90- luvulla (uudet renkaat auton vakiokoossa), ei niillä todellakaan tehnyt sielläkään yhtään mitään. Käsittämättömän huono rengas jos minulta kysytään. Ei siis pitäisi olla vaikeaa parantaa sitä


Jos haluat AT- kuvoisen renkaan ja kohtalaista talvipitoa, osta Goodyear Wrangler Duratrackit.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten