Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 16.09.2014, 19:25
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Itse en laittais eteen lokraittia, 100% automaattista mitään muutakaan.
Niihä nuo kertoo että lokraitti ei käy taakse kun vaihtamalla avoimen murikan, syytä en tiedä.
Kitkastakin saa kuulemma kiristämällä ihan hyvän, viisaammat neuvoo miten.
Taakse kitkamurikkaan käypänen löytyy ymmärtääkseni eatonilta, cros4wd kertoo lisää, hinta jotain 800€, 100% mutta kytkee sivistyneemmin kuin lokraitti.
Kävis kuulemma LN65 kitkamurikkaan jos oikein ymmärsin, ni luulis myös LN110 löytyvän sopiva.

http://www.eaton.com/Eaton/ProductsS...als/PCT_317264

Kykänä mulla oli LN110 tommonen kun turbotuksen jälkeen rupes vakio luistamaan.
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Muutamia...kytkin+5.9.08/
Noista mitoistasi en muista kun hämärästi sen että oisko LJ asetelma ja levy ollu vahvempi ja isompi ja käynny suoraan myös tuohon LN110?
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten