Viestiketju
:
e-merkinnöistä
Näytä yksittäinen viesti
#
3
12.09.2014, 05:50
Kettu_
Konkari++
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 802
miten on jotenkin sellanen tunne ettei nykyjän tarvii takavaloissa olla e merkkiä? ainakaan tuontiautoista eivät valoja taakse vaihtele. matti varmaan osaisi selventää.
__________________
Lj70
Kettu_
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: Kettu_
Etsi kaikki Kettu_:n viestit