Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari
keväällä sai odotella kolme kuukautta liiton rahaa kun menin ja ostin osakkuuden kiinteistöOSAKEyhtiöstä,
etukäteen ilmoittaminen ei kelvannut, kuukauden päästä siitä kun maksu ei kuulunut tuli kysely ja selvityspyyntö, sel lähettämisestä pari viikkoa niin tuli palkkatodistuspyyntö lomautetun työnatajan osalta, sen jälkeen pari viikkoa niin sama juttu mutta palokunnalta, no ne nollan euron laput kun oli lähetettynä niin sitte tuli päätös että eihän sillä hallin kolmanneksella mitään näköjään ole töitä tarjota mulle
|
Viimeks ku olin työttömänä ni ytk ja työkkäri kilpaa soitteli ja selvitteli että olenko töissä ja voiko emännän yritys tarjota mulle töitä.. hiukan nauratti ku kyseessä on vartiointi ja järjestyksenvalvonta alan yritys jonka oman puolikkaansa emäntä oli myynyt tuosta kysymyshetkestä nähden pari vuotta aikaisemmin ja ollut sen jälkeen sillointällöin keikka-apulaisena eli käyny järkkäröimässä joitain iltoja kuppiloissa jnejne...
totesin vaan että joo o, tämäkö on se syy miksei ole päivärahat juosseet kohta neljään kuukauteen ja sain vastauksen että eihän hyö voinu tietää että eritys jonka nimessa ilmenee sana security liittyisi jollain tapaa turvallisuus/vartiointi hommiin ja että niihin jv/vartian lupia tarvii..

lisäsin viä perään et joo ei oo jv lupia eikä mun menneisyydellä niitä myöskään haeta ni män työkkärin täti hiljaiseksi ja lopulta ku sai sanan suustaan ni sano että hän pistää tämän kiireellisenä menemään ni alkaa päivärahat juoksemaan...