Nyt on ajeltu ja pieniä vikojakin saatu aikaiseksi. Yhdessä ojanylityksessä kolahti pakoputkisto kiveen ja samantien syttyi moottorinvikavalo. Tulin kotiin ja jomppasin testipistokkeelta te1 ja e1 niin moottorin vikavalo alkoi vilkuttaa koodia 21 eli lambda anturi. Samalla lailla meni se lambda rikki joku vuosi sitten tuosta vw golfista kun ryttyytin hiekkatiellä sillä. Joten osasin jo vähän aavistella.
Aapparin jalkatila alla on kaksi kattia ja molempien jälkeen pakoputkessa on lambda. Anturat on aika hyvin suojassa mutta kolauksia se putki ei nähtävästi kestä. Jotain rock slideria pitää ruveta kyhäämään jotta eivät sais enään ihan suoraa iskua mutta kuitenkin niin ettei varastoisi hirveästi turvetta siihen kattien ympärille.
Tässä talven varalle olen vähän suunnitellut että alustaan saattaa tulla melkoisia muutoksia joten voi olla että tulee myyntiin täydellinen dopinssonin alustasarja, ja tilalle jotain virityksiä.
__________________
! Because earth aint not flat !
|