Näytä yksittäinen viesti
Vanha 08.09.2014, 22:13
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja apupoika Näytä viesti
mutta onko flunssaa ja kolvitukossa kun et kaataessa haistanut..?

Eihän se kannujen nuuskiminen pitemmänpäälle olekkaan terveellistä, mutta itse en luota edes omiin merkkauksiini just vastaavien tapahtumien pelossa, ja pakko aina jotenkin varmistaa sisältö ennenkun kaatelee mihinkään.
Kaikki on vaarallista, aiheuttaa syöpää jne. Mutta jos vaaraa arvio maalaisjärellä, niin todennäköisempää on jäädä auton alle ihmetellessä matkan päättymistä, kuin saada aivovaurio tuosta Nenällä- tutkimisesta, edellyttäen että tuota ei tarvitse tehdä satoja kertoja vuodessa.
Tuosta kemikaalien vaarallisuudesta tuli mieleen yksi juttu; Nokian Kaapelitehtaalla oli lasipullossa bentseeniä, ja emännät kehui kilpaa, kuinka hyvin sillä lähti kynsilakka, ja sitten tuli käyttöturvallisuustiedotteet/niitä alettiin huomioimaan, niin tuo Bentseeni muuttui yhdessä yössä kynsilakanpoistoaineesta "super-" myrkyksi: ja isopalkkaiset alkoi miettimään, miten se hävitetään; joku keksi soittaa öljynjalostamolle, että meillä olisi muutama litra bentseeniä, ostakaa halvalla? ei kelvannut, olisi pitänyt olla tankkerillinen.... mutta k.o "super-" myrkylle löytyi osoite: Bensa-auton tankkiin
p.s olen aina ihmetellyt, miten "korkeasti" koulutettuja nuo bussikuskit on: Matkahuollossa kulkee/(kulki) semmoisia aineita, että jos ne lähetetään kiitolinjalla, niin kuskilla pitää olla leimat voimassa, rekassa kyltit, henkilösuojaimet yms. mutta busskuskilla riittää kravatti, ja niitä 50 matkustajaa suojelee tietämättömyys. (en tiedä onko vielä näin, taannoin oli)
Ja jotkin aineet ovat välttämättömiä/vaarallisia. http://www.tevella.fi/Muut_ohjeet/557663_ktt_1.pdf (Minä olen useamman kerran meinannut "tipahtaa-", kun tuli vajausta) nykyään ei näköjään ole "tappava" suun kautta nautittuna, taannoin ilmoitettiin rottien? 50% kuolemaan johtanut annos, ja se ei ollut kovin iso..