Pikku juttuna kehoittaisin lukemaan "Jeeppi on jees" (olikohan toi nimi nyt oikein...) -jutustelun tuolta Shit Chatista. en ole KOSKAAN moittinut Jeeppiä, enkä jenkkiä. Päin vastoin. Itselläni on vielä jonain päivänä TAVOITTEENA omistaa Jeep Wrangler YJ tai TJ. Se on ollut tavoitteena AINA. Nyt lienee sitten turha kysyä, miksi näin.. Vastausta en tiedä itsekään, mutta näin vaan on. Se, miksi en jo nyt omista Wrangleria ja ajan "kinkkipaskalla" on vain ja ainoastaan rahakysymys. Ja hyvä näin. Minulle offikka kokemus merkitsee sitä, että joku raukka, jolla on joskus ongelmia auton tekniikan kanssa, voi ehkä jonain päivänä tarttua puhelimeen ja soittaa tai lähettää privaa ja kuvailla ongelmaa. Ja jos käy vielä niin onnellisesti, että osaan neuvoa asiassa, niin silloin voin sanoa olevani onnellinen ihminen. Nytpähän ainakin tiedän Toyotasta jotain. Minulla ei todellakaan ole tarvetta pönkittää egoani sillä, että kehua retostelen omaani ja SAMALLA moitin muiden vekottimia aiheetta. Se, että jossakin Rangessa on sähkövikoja ja jonkun Jeepin lambda -anturi poikii on samalla tavalla valitettavaa, kuin se, että aika ajoin minulla HoJossa syttyy, ajon aikana, esilämmityksen merkkivalo ilman mitään näkyvää syytä. Tämä pienoinen vika ei kuitenkaan tee HoJon sähköistä mitään ongelmatapausta. Jossain on ilmiselvästi vika. En vain ole vielä moista bropleemia löytänyt. Sama vika noiden perien kanssa. "Tiedä en, mutta kuullut oon..." Omakohtaisia kokemuksia VAIN ja AINOASTAAN TOYOTAN HAJONNEISTA MURROKSISTA. Ei siihen silloin tarvitse sotkea suurvaltapolitiikkaa ja puheita miljardista paskakärpäsestä.
En tiedä, lasketko Jeeppi-eki minut toyo -mieheksi vain sen takia, että ajan Toyotalla. Jos lasket, niin nyt sait lukea Toyo -miehen kirjoittamaa tunteenomaista kiihkoilua.
Anteeksi kaikki muut, että joudutte lukemaan tämän vuodatuksen, mutta tällä kertaa meinas nousta herne nenään..
Mutta vain MEINAS.. Vielä jaksaa hymiön piirtää.
Eespäin ja vinssillä loput..