Toi on siis ihan se alkuperäinen letku (tai ainakin se mikä autossa oli ostettaessa). Se kudosmatsku on jotain semmosta todella höttöistä valkoista kamaa, vähän ku talkissa pyöritettyä pumpulia tai jotain hentosta eristevillaa tms.. Ei mummielest ollu kyllä nailonia. Mattopuukolla hulahti letku poikki tosi helposti. Sitten kun vanhaa tynkää kaivelin tuolta holkin sisältä pois, niin ensin tupsahti lattialle sisäkerros mustaa letkua ja ne villat, sitten sai erikseen roklata uloimman kerroksen niistä kierteistä irti. Et kyl ne molemmat siellä oli. Tosin molemmat oli kutistunu pieneen murto-osaan alukeräisestä paksuudestaan.
Ton kartion kiinnittävät kierteet oli must ihan oikeakätiset, ja niin kai ne oli siinä mihin letkukin kierretään.
Mites jos joku metsäkone laukee metsään, niin kai sinne on tilattavissa joku hydrauliikkamies paikanpäälle? Samanlaista palvelua sais olla nytkin

Uuden letkun teettäminen kai se on kohta muuten edessä.pitää vähän soitella..