Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 05.09.2014, 22:08
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Profiilissa kuvia, tuo 469 lienee oikea?


Ja siis tuo 469 lienee oikea nimenomaan Toyota hdj-80. (en viitsinyt alkaa purkamaan suodatinta pois, että näkisi kummasta lähdöstä tulee tankilta..)
Ja Kuvissa näkyvällä "nissan" suodattimen jalalla pitää nimenomaan olla sellainen suodatin, että keskireijästä paskat/vesi menee pohjalle/vedenerottimeen, kuten tuo BOSHI-näyttäisi olevan. (en kerinnyt rälläköimään auki, kun kello tuli 21.00)
Mutta tuo kuvissa oleva aito MH469 toimii juuri toisin päin: siis suodattimen pultista puhdas/vedetön dsl menee koneeseen, ja vesi jää suodattimen pohjalle, jossa hälytys/tyhjennys.
Ja minulla ongelma tosiaankin tuli ajankohtaiseksi, kun veneen (kuvan nissan-) MH469 suodatin täyttyi vedellä, siis veden erotin, noin 100cm3, oli täysin vapaa vedestä, mutta tuo suodattimen keskusta, noin 20cm3 oli täynnä vettä.
-> siis nissanin suodatinjalka virtaa toisinpäin, kuin toyota?

Yritän huomenna vaihtaa suodattimen tuohon omaan hodariin, ja rälläköidä sen palasiksi, ja myös tuon milnerin boshi:n.

-> siis nyt näyttää siltä, että suodattamatonta dieseliä ei pääse suodattimen ohi.
P.s yritin vaihtaa veneessä suodattimen jalkaa vanhemman nissanin jalaksi, siis mh461 suodattimella olevaksi, ja sain paikallisesta kuvan mukaisen suodattimen, ja nimenomaan MH461:n paketissa; siis sekin oli vaihdettu piraatiksi? oletettavasti virtaa toiseen suuntaan """miksi minulle aina käy näin""", siis nyt 2 erilaista uutta suodatinta, ja kumpikaan ei käy tuohon valikoituneeseen jalkaan
Vastaa lainaten