Viestiketju: 3D-Tulostus
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.09.2014, 15:37
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 Näytä viesti
Eiks se niin oo et kaikki sisää ja mitä pienempi rako ni aina paremmalta tuntuu?

Mitenkäs, onnistuukos noilla vehkeillä tekemää väritöntä, tai siis läpinäkyvää tuotetta?
Jotenkin aavistin että sieltä joku rakospesialisti tarttuu asiaan!

Onnistuu tekemään väritöntä, mutta mitään varsinaisen läpinäkyvää ei kyllä saa aikaiseksi, kun kerroksittain kerran tulostetaan. Läpikuultava onnistuu, mutta läpinäkyvä siis ei...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja james_III Näytä viesti
Teipin kanssa en ole tajunnut korkeutta säädellä, oikeestaan siksi kun se on toistaseksi himpan haasteellista, niin antanut olla lasin pinnassa vaan kun kerran sen siihen sain. Pitää tulostaa säätöruuville paikka Z rajaan. Yllättävän helpolla ainakin tuossa sai alustan suoraan ja on se mittailtu useampaan kertaan, kun rähmäkäpälä iskee tai pitää parempia palikoita vaihdella suoraan tulostimesta Mulla on käytössä repetier-host ja löyty siitäkin säätö alotuksen paksuudelle tai siis muovin määrällä alotuksessa, sitäkin sitte sääteleen Tulostimessa vaan muistikortti ja grafiikkanäyttö.
Sulla on vähän enemmän säätämistä kun meikäläisellä, kun olet tuohon tee-se-itse tulostin linjalle lähtenyt!

Mulla oli yhtenä valintakriteerinä mahdollisimman järeää tekoa oleva laite, että pysyy kaikki paremmin ja tarkemmin säädöissään. Z akselin liukutangotkin on mun koneessa 10mm paksut, kun useimmiten ne on kaikissa vehkeissä 8mm, ja muutenkin aika raskas ja tukeva teräsrunko tuossa.