Komppaan FInderiä, kuluttajasuoja astiamies perään ja lopetatte sen automyyjän kiusaamisen.
Tässä kun lukee noita juttuja, niin koko ajan tulee vastaan automyyjän vastuu. Kyllä se vastuu on myös kuluttajalla, kun pitää muistaa että kyseessä on käytetty tavara! Eli sopimalla ensiksi ja sitten jos ei onnistu sopiminen, niin kuluttajasuoja asiamies mukaan, jolloin yleensä alkaa kiinnostamaan.
Itse olen ollut lautakunnassa asiantuntijana ja myöskin vastaajan osassa, joten molemmat puolet on enemmän kuin tuttuja tapauksia.
Mutta lopputulos on aivan selkeä!
TAKUUTA EI OLE
MYYJÄ VASTAA AINA TUOTTEESTAAN, ja tästä laki on aivan selkeä, ei mitään muttia!!!!
Joten paperit ratkaisee. Onko kauppakirjassa ko. viat ilmoitettu? JOS EI, myyjälle vastuu, varsinkin kun on reklamoitu. JA KAIKKI PAPERILLE johon myös myyjälle (s-posti, fax) todistettavasti toimitettu ilmoitus. Näin kun tekee, voittaa!!!!!
Ihan helppoa!!!!
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
|