Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.09.2014, 05:20
MarcusV MarcusV ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 22.08.14
Sijainti: Espoo
Perusasetus

Nonni hyvä tietää, ei oo ennestään kovin hyviä kokemuksia viskoista kun niitä hajoili bemuista aina. Ja ihan perus 2l bensa mulla on.
Siinä mielessä tuo on kiva peli että helppo huoltaa kaikin puolin, tilaa on ja tekniikka simppeliä.
Itse hukkasin omani ekana iltana ojaan, oli 4wd pumppu hajalla niin ei vetäny tässä tilanteessa kun yhdellä, oli taas helppo fiksata hapettuneet juotokset ja puhdistaa+rasvata o-renkaat, säästy 300e.

Katurenkaat rampauttaa auton aika tehokkaasti, sen takia on nyt pakko käydä vaihdattamassa seuraavasta liksasta.. Kallita ovat kun perkeleet, suhteilla noin 700e alle laitettuna 16" BFG:t. Rengas-onlinesta taitaa saada halvimmat noin yleisesti. Insat olis halvemmat mutta pinnatut eivät koskaan ole ihan täydellinen vaihtoehto..

Kattelin ebay:stä nauta/valorautaa, johonkin 300e sais, valot pitäs siihen myös saada. Mulla on täällä etelässä aika rajoittunutta tää offitouhu, talvea odotan eniten niin pääsee ottamaan kaiken irti autosta, tuskin sellaista keliä on missä tämä ei menisi. Tietty vois hitsata jos haluais vinssipuskurin ihan, en sitten tiedä mitä tykkäävät leimalla sellaisesta. Suosittelen melkein että haet edes motonetista koteloöljyä spraypullossa sen letkun kanssa ja vedät talveksi ne alahelmat valmiista koloista, helposti muuten ruostuvat sisäpuolelta. Tuo on helppo tehdä vaikka parkkiksellakin.
Vastaa lainaten