EDIT: Nuo em. mainitut DSL-suodattinet on tarkoitettu esim- nissan laurel vm.-82 LD-28 moottorilla, siis tankkilinja tulee "keskelle", siis siihen suodattimen kiinnityskierteeseen.
Ja TOYOTA:n dsl suodattimet ovat juurikin noilla kierteillä, mutta suodattimelta tulee puhdasta dieseliä! siis Nissanissa vedenerotin on toisella puolen suodatinta, kuin TOYOTA:ssa, siis topiikin suodattimessa vedenerotin on toisin päin.
suodattimen puhtaalla puolen; siis se Toyota:n alkuperäinen vedenerotin on väärässä paikassa.
Ja tuosta "boshi"-laadusta on muutama kuva minun profiilissa. EDIT, sorry yleistys.
Nuo suodattimet ovat nähtävästi tarkoitettu jollekkin ihmeelliselle vedenerotin propulle, (suodattimen pohjaan kiinnitetään vedenerotin n. 30 mm naaraskierteeseen, ja siinä on myös vedenerottimen hälytys anturi)
Siis suodattimesta menee noin sentin reikä LÄPI! jos k.o vedenerottimen propussa ei ole tuota noin 5cm pitkää tornia tms, niin vesi/lika pääsee suoraan suodattimen läpi! ja koskaan en ole nähnyt sellaista vedenerotinta...
Nuo k.o suodattimet ovat tulleet milneriltä muutama vuosi sitten, ja nimenomaan hdj-80 suodatinsarjassa.
Ja toyotan orkkiksessa ja M-filterin MP-469 k.o reikää ei ole.
Tuota BOSHI BFC-2001 suodatinta nähtävästi myydään lähes kaikkiin dieseli Toyotiin -80 luvulta alkaen, jatkuen tälle vuosituhannelle.... Ja myös muihin merkkeihin. Joten parin/kolmen tonnin pumppu/suihkuremontti voi tulla vahingossa, siis kun nuo BOSHI:t ovat lievästi sanottuna PASKAA.
p.s tuo paketissa oleva vastaavuuskoodi: VIC.... FC-226 kääntyy M-filterin
http://www.m-filter.fi/tuoteluettelo.php mukaan mm. nissanin LD-28:iin, ja sielläkään ei ole sitä tornia vedenerottimessa, josta tämä tutkiskelu alkoi

(siis kun vanhassa ei ollut tuota reikää, taputin itseäni olalle, kun huomasin että uudessa oli k.o läpireikä)
Ja mikähän lienee noiden muiden dsl nissaneiden tilanne?
p.s.s Piti heti käydä katsomassa, etteihän minun hodarissa ole k.o BOSHI! ei ollut, oli oikea Bosch.