Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Metsä
No miksi sulla ei sitten oo maastoauto jos se on niin helppoa??
|
Ihan vaan siksi, että en ole jaksanut sen kummemmin asiasta kinastella. Jos oikea tarve tulisi, niin kyllä se G olisi jo sinne otteeseen hommattu.
Lainaus:
Kahdessa katsastusasemassa kävin asiaa selvittään, mutta Suzuki ei muuttunut maasturiksi.
Toisessa kyselivät kaiken näköisiä mäen nousukykyjä sun muita blaa blaa juttuja, toisessa sanoivat että kokonaispaino pitää olla yli 1500 kg ennen ku jimnystä tulee maasturi, molemmat vaati maahantuojan selvitystä miksi ei ole maastoauto.
Todella sekavia ympäripyöreitä vastauksia sain G juttuun, että se siitä.
|
Ihan samaa sekoilua olen itsekin kuullut, ja ihan sekoiluahan tuo on koko homma muutenkin.
Mäennousukyky on tasan ainoa asia mitä ei voi mittanauhalla todistaa suoraan autosta mittaamalla, toisin kuin lähestymis- ja jättökulmat yms, mitä ne maastoauton kriteerit nyt onkaan.
Tuo 1500kg on kyllä ihan tuulesta temmattu juttu.
Pitäisi vaan joku järjissään oleva, ja asioista tietävä henkilö saada laittamaan se G sinne otteeseen, tai sitten vaan soitto maahantuojalle, niin eiköhän sieltä ala vastaavuustodistusta tulemaan...
Pitäsköhän ihan piruuttaan ottaa ja viedä oma ja velipojan G:llä varustettu Jimny katsastusaseman pihaan, ja alkaa sitten kyselemään niitä uusia koottuja selityksiä eri insseiltä.
Oliskohan Matti kuulolla, niin voisi hiukan kertoa omaa näkemystään asiasta, kun on perillä trafin ohjeistuksista?