Vasta pari-kolme viikkoa sitten asentelin itse uuden öljynpainemittarin kalvon, nykyään viisari näyttää vain "hyviä" lukemia eli kaipa se pumppu ihan kunnossa on, anturin kalvo oli vain venähtänyt. Kierteet olivat ihan vakio tuumamittaista NPT:tä, en nyt tarkkaan muista niitä murtolukuja, mutta esimerkiksi paineilmapuolelta oikeastaan kaikki painemittarit joita olen nähnyt on ko. kierteellä. Sellainen muistinvaraisesti 8 mm halkaisija tosi tiuhalla kierteellä. Itselläkin jossain vaiheessa ajankohtainen kierresovittelua kysyvä kohta, nimittäin aion ottaa turbon voiteluöljyt samasta rei'ästä.
MikJus: sehän on ihan erillinen se EDICin anturi, sellainen pienempi kello sen varsinaisen öljynpaineanturin vieressä, toimintaperiaatekin on eri (kytkin) kuin mittarin anturi (vaihtuva jännite/vastus tms).
Oli pakko käydä tarkistamassa kun oli yksi paineilmamittari laatikossaan tuolla makuuhuoneen puolella, kierre on 1/8". Ei varmaan helpompaa voisi olla sovitusten kannalta.
Edited by - JF on 22/11/2004 16:11:43
|