Näytä yksittäinen viesti
  #378  
Vanha 01.09.2014, 13:20
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa4x4 Näytä viesti
Ei oikeen pasaa ne levyt kun niissä ei oo yhtään offsettiä sisään päin. Aika toimivan oloinen paketti on lj etulevyt jäähdyttämätön ja siihen rangen taka satulat.

Pää sylkkä kannattais vaihtaa sellaiseen mikä on joka nurkassa levyt vakiona. Meinaan takapalat kulua aika joutuun kun jää pikkusen laahaamaan koko ajan kun rummuille tarviaa olla pieni paine koko ajan.

Ameriikan pojat näyttää käyttelevän tietty jenkkien osia, eli esim 80-lukusen Blazerin levyt, jotka ilmeisesti kaipaa sorvia levyn keskireikään? Pitää tutkailla HJ:n omia levyjä, että saako niistä? Saaha noita jenkki levyjäkin tietty hankittua. Satuloina esim 80 lukuisen monte carlon satulat.

Pääsylkystä löysin juttua, että tehostimen kalvoa lähemmässä olevassa jarruputken lähdössä olis venttiilli rakennettu sinne sisään, joka pitää poistaa, niin toimiis....mut silti tän lisäks saattaa tarvita rajoitin venttiilin, ettei tuu liian takapainoiset jarrut.


Mut juu edelleen olis kiva nähdä muiden toteutuksista kuvia


Mitäs laki vaatii satuloilta?? Olin joskus käsittävinään, että kunhan satulat on samalle tai isommalle akselimassalle tarkoitetusta, niin homma ok....onks näin
Vastaa lainaten