Näytä yksittäinen viesti
Vanha 01.09.2014, 09:32
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Perusasetus

Viikonloppuna ehdin hiukkasen siivoillakkin ja sain jopa jotain näkyvää aikaseks Jonkunverran pitää vielä jatkaa kuitenki.
Romujen seassa oli myös Kaalimato-Chevyn paikattu SX Swamper ja beadlock vanne, joten pyöräyttelin sen vanteelle ja vein kotio odotteleen, että jokupäivä laittelee matosen alle.

Myös aloin kihnuttaa suurempia ruosteita pois yksistä 10x15" 6-pulttisista vanteista, jospas nekin laittais käyttöön. Pohjamaalit sainkin eilen pihalla roiskotettua, kun ei onneks satanu.

Sit pintamaaliks yritin Taren tapaan sekoitella mitä vaan maaleja ja jotain kovettajaa ja maalaa sillä......no ei mun tuurilla ja aikataululla kyllä onnistunu Onneks ehdin vasta yhden vanteen takapuolelle kokeileen, niin ei menny "koko sato" pilalle Eli jotain halpaa alkydimaalia joskus ostin ja se toimi päävärinä, mutta täytyy todeta, että aivan paskaa kamaa!!!!!!! Ei tartu vähänkään terävempiin kulmiin ja rosoihin yhtään!! Ja valuu iha saatanan helposti, enkä sitä ees juurikaan ohentanu...mitä nyt sen verran, että ruiskusta sai ulos tuleen!
+ maaliin jää pientä reikää ihan täyteen. Okei reiät ei vielä hermostuttais, koska ne sais varmaan hukutettua toisella tai kolmannella ruiskukerralla, mutta toi, ettei pysy yhtää terävissä kohtii.......ei saatana....ei mulla oo aikaa ootella 2-3h kuivahtelua (kuivuu siis iha saatanan hitaastikki) ja sit ruiskutella lisää ja taas odottaa ja taas ruiskuttaa.....ehei!!!!!!!!!

No mut joo...onneks vaan 1 vanne "pilattu"....pitää toivoo, että jollain se maali kuivuis ja saa hiottua suurimmat pois ja sit maalattua paremmilla maaleilla.....noi loput halpismaalit pitää levitellä vaikka johonki peltoauton tapaiseen

Eli nyt jo siivouksen yhteydessä oon keskittyny korjaileen kaalimadon renkaita, vanteita, joille ei ole mitään akuuttia tarvetta........ihan kun toi Bertta jotenki hylkiis
Vastaa lainaten