Näytä yksittäinen viesti
Vanha 22.11.2004, 13:51
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Perusasetus

"Vastaus" alkuperäiselle kysyjälle:

Yksiselitteistä vastausta ei IHAN OIKEASTI ole olemassa. Aina joku tuntee jonkun, jolla juuri nimenomaisesta autosta on perä hajonnut, porsinut, rikkoontunut. Varmasti Toyon perämurikka kestää, niinkun kestää jenkin ja Rangen(kin) peräMURIKKA. Jossain vaiheessa alkaa kaikista näistä peristä kuulumaan ujellus ja vihellys. Paljon on käyttäjästä kiinni. Itse olen kuullut valtavan paljon moitteita Rangen perän kestävyysongelmasta. Eivät mahda olla tuulestatemmattuja moiset puheet. En ole kuitenkaan koskaan nähnyt livenä minkään PERÄN hajoamista. Periin kuuluvien osienkaan tuhoja en ole päässyt toteamaan kuin kaksi kertaa. Molemmat olivat HJta, etulukot kytkettyinä, ovia myöten suossa.. Naps vaan. Nyt kuitenkin täytyy asettaa hieman kyseenalaiseksi eräät tunteenomaisella kiihkolla kirjoitetut vastaukset kysymykseesi. KAIKEN saa paskaksi kun aika on otollinen. Se, että Tojon periä paukkuu (lausutaan murroksia) jossain safarilla ja kaivoksissa johtuu varmaan siitä, että monissa Tojoissa pyörii tänäkin päivänä semmosen osat, jotka pitävät kilikaliääntä jo tasamaan kääntelyissä. Mikä moiseen syynä? Ehkä ne puolimiljoonaa ajettua kilometriä.. En tiedä.

Toyon lukkoakseleista vielä sen verran, että aivan oikein. Ovat karkeasti ylihinnoiteltuja ja -kehuttuja. Minun puolestani ne sais haukkua maanrakoon. Ei siksi, että kokisin niiden olevan heikot tai huonot, vaan siksi, että tuolloin ehkä minulla olis VARAA ostaa pari etuperää ja takaperää tuleviin projekteihini alle. Kyllä ne mulle kelpais.

Vedä tästä mitä johtopäätöksiä haluat. Äläkä ota näitä "vastauksia" niin kauhean vakavasti.

Kiitos ja Anteeksi.

Eespäin ja vinssillä loput..
Vastaa lainaten