Viestiketju: KZJ 90 / 95 -asiaa
Näytä yksittäinen viesti
  #121  
Vanha 30.08.2014, 13:44
Arska:n Avatar
Arska Arska ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.07.04
Sijainti: Valtimo, Finland.
Viestit: 1.708
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Korpikumpu Näytä viesti
Nyt tietoa tiskiin!

Tuli vastaan LC HZJ 95. Hitusen vaille 400t ajettu diesel ja päälisin puoli siisti ja ulkona pientä pintaröppöä vain levikkeiden hankauksista. Hintakin oli kohdallaan, joten kiinnostaa.

Mitä yleisiä vikoja näissä on? Onko jotain mihin erityisesti kannattaa varautua, muuta kuin kansien halkeamiseen? Mitens tuo jakopää? Hihnallahan se on, mutta onko työläs vaihtaa? Ainakin pellit alle vilkaistessa oli todella helpolla paikalla.

Parkkiksella testailin nelivedot yms ja kaikki pelittää.

Tuo on ilmeisesti tehtaalla pakuksi tehty versio ja kuulemma saa tarvittaessa 5 paikkaiseksi ilman veroseuraamuksia. Tästä on siis spostin vaihtoa trafin kanssa tehty. Miten on? Nuo sähköpostit ajattelin vielä itselleni pyytää nähtäväksi ihan vain varmistuakseni asiasta.

EDIT: Julkaistuani huomasin, että ketju koskee KZJ-malleja, mutta kai ne HZJ:kin tänne mahtuu
Kyllä se varmaan KZJ95 on, koska ei kai sellasta HZJ95 mallia ole tehtykään ainakaan Toyotan toimesta.

Jakoremmi menee vain syöttöpumpulta nokka-akselille ja sen vaihtaa alle tuntiin jos työkalut pysyy vähänkin käsissä.

EDIT: Vissiin tämä yksilö kyseessä: http://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/6599474
Vastaa lainaten