Minkä ikäinen vitsku? Itsellä -99 jossa myös sitä muovia, ei tietoa miten lähtee irti kun auto tuli mulle vasta viime viikolla mutta itse olen aina mennyt näissä peltiä vasten kiinnitetyissä osissa niin että ensin korjataan kaikki mahdollinen kukka, vedetään hapolla vielä varmuudeksi, pohja+pintamaali (Mielellään sinkkipohjat) ja lopuksi vielä kiveniskumassa päälle ja sitten se kappale eli tässä tapauksessa muovi (etikattomalla) koriliimalla ts. sikaflex tyyppisellä kiinni siihen päälle. En usko että noita tiivisteitä tarvii siis mistään hakemalla hakea ja lopputulos voisi olla parempikin näin. Suurin ongelma kaikessa mitä peltiin laitetaan on se että ajan saatossa tärinän ansiosta maalipinta kuluu puhki ja lopputuloshan on kaikkien tiedossa, liimaus ehkäisee tuotakin. Varapyörätelineen vedin ihan ekana nyt kun siinä on vinokiikari tietysti tehnyt homman niin että pelkkä perkeleen maalattu metalliteline peltiä vasten. Nyt siellä on kiveniskumassat ja vielä kumilevytkin välissä, ei ollut pahaa kukkaa onneksi vielä alla. Täytyy itsekin tutkia nuo kylkimuovien aluset seuraavaksi.
Viimeksi muokannut MarcusV : 27.08.2014 09:29
|