Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja helmapelti
Se on kai nelilovinen?
Mitä kierrokset ajonopeudella?
Kammiokoneen hyötysuhde taitaa heiketä kierrosten myötä nopeammin kuin suoran?
Mulla 5vturbon kulutus nousi merkittävästi tiheiden perien myötä, vaikka 80kmh moottori välillä jarruttaakin niin ahdot on yli 0,5b. Koneen pyöritys 2500rpm on raskasta .
Sulla kai kierrokset paljon vähemmän?
Mulla noilla kierroksilla 33" renkailla kulutus n 11-12 sekalaisessa säästöajossa. Jos yhtään kiihdyttelee niin 13-14l. Jos suuttimet kuseksii niin kulutus varmasti kasvaa, se kai näkyy savuna?
Onko vaihteisto ja perät hiljaiset?
Paska perä kuumenee ja voi viedä ylimääräistä?
Kaikki ei voi olla tikissä ja kokonaisuus ratkaisee. Jos jarrut laahaa, vaihteisto ulvoo, perät kiehuu ja suuttimet kusee niin kulutus lopulta kasvaa.
Pehmeät renkaat vaikuttaa pirusti mutta jos maantiekumit niin joku muu..
|
No sehän täs onki hauskaa kun käy tosi komeesti ja toimii muutenkin hyvin. Kierroksia en nyt muista mutta haettiin matalempia kierroksia tuolla rengastuksella kasvattamalla kehää mutta ei ollut vaikutusta. Lorottelin suuttimenpuhdistusmökät tankkiin ja korjasin syöttöpumpun alipainevuodon joten katsotaan kuinkä käy.
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
|