
24.08.2014, 19:14
|
|
Moderator
|
|
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.412
|
|
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik
Yks sankari myi auton sillä välin kun olin käyny koeajolla ja lähdin 20km päästä automaatilta hakemaan rahoja. Pääsin paikalle niin sielä jo kirjoteltiin papereita ja myyjä totes "sori tää lupas 50e enemmän"
|
Pikkupojat myymässä... 
__________________
Jukka
|