Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eräilves
Kyllä ostaisinkin, mutta eip ol varaa sellaseen juuri nyt. Näillä hiljasimpin kesäkuukausil ei hurrata palkan kans.. Pakko kait laittaa matkahuollossa sitten paketteja useamp menemää
|
Ei tartte montaa pakettia laittaa, ni kärrin hinta meni...
Ennemmin pakkauslavoille, ja tarjouskierros rahtifirmoihin. Terminaalist terminaaliin ei ain nii hullun kallista. Kärrinreuhkan hinta heilahtaa kyl helposti niinkin...