Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 24.08.2014, 13:37
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eräilves Näytä viesti
Kyllä ostaisinkin, mutta eip ol varaa sellaseen juuri nyt. Näillä hiljasimpin kesäkuukausil ei hurrata palkan kans.. Pakko kait laittaa matkahuollossa sitten paketteja useamp menemää
Ei tartte montaa pakettia laittaa, ni kärrin hinta meni...

Ennemmin pakkauslavoille, ja tarjouskierros rahtifirmoihin. Terminaalist terminaaliin ei ain nii hullun kallista. Kärrinreuhkan hinta heilahtaa kyl helposti niinkin...
__________________
RUMARACING Esla T4