Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 23.08.2014, 22:15
kzj kzj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.02.09
Sijainti: Kouvola
Viestit: 138
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bj45lava Näytä viesti
Osta vaan Toyotalaisia, tarvikkeet melko lailla paskoja, kun tossa suodatin on vielä ylösalaisin.
Viimeisestä boschista ei tullut yhtään öljyä avattaessa, Toyotalainen on hyvin usein vielä täynnä tossa kohtaa, eli sieltä se paineennousun kesto löytyy.

Tarvikkeet ihan sama onko ollu amc tai boschi tai joku muu paska.

Mun mielestä alennuksilla orkkissuodatin on ihan kohtuuhintainen, toki tarvikkeen saa kympillä, mut jos rahat on loppu niin ei kannata ajella muutenkaan.
Omat kokemukset vastaavanlaisia. Teho-filter, Mfilter, tms. tarvike vs. Orig. Toyota. (myös M20 BMW:ssä sama..)

Huomattavasti nopeammin sammuu öljynpainevalo alkuperäisvaraosasuodattimella!

Jos tarvike maksaa 12e ja Toyota 25e(joskus kivalta varaosamyyjältä vähän edukkaammin ), onhan ero prosentuaalisesti suuri, mutta itse valmis maksamaan sen erotuksen mielummin kuin odotella joka startissa että milloinkahan se punainen tippakannun kuva suvaitsee sammua ja kuunnella koneen kilinöitä siinä samalla..

Joskus ollut asian tiimoilta yhteydessä suodatinvalmistajiin, ja selityksenä viallinen takaiskuventtiili yksilö/erä, ei ole muut valittaneet..

1998 BAe Hawk putosi; väärinpäin asennettu kotimainen suodatin.. Puuttui asennussuunnan osoittava nuoli?

Viimeksi muokannut kzj : 23.08.2014 22:19
Vastaa lainaten