Näytä yksittäinen viesti
Vanha 20.08.2014, 16:54
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Murros Näytä viesti
On se kun rakennetaan niin rajuja vehkeitä että ei mene mihinkään viralliseen luokkaan. Sit pitää kiertää ja vääntää sääntöjä kun safariluokka ei kelpaa. Onko niin kova himo saada pytty takanreunalle

Otan täyden vastuun sun mielen pahoittamisesta että pyysin saada osallistua porttaali akselisella autolla tähän kilpailuun ja siitä syystä sääntöjä höllennettin.

Ompa nyt käsittämätön narina porttaali akseleista.
Mun auto on rakennettu jo siihen aikaan kun oli vielä proto luokka kaikissa suunnistus kisoissa että kyllä tilanne on ollut se että auto on ollut jo paljon ennen tämänkin kisan sääntöjä. Suurin ongelma taitaa olla nyt sulla kun? Jos porttaaleilla saa olla max 36" verrattuna suoraakselisiin johon saa laittaa 40" niin ero jää aika pieneksi. Mä ite lähden aivan kaljuilla maxxiksilla jotka taitaa olla mittaamalla oikeen 33" jos sua yhtään lohduttaa.

Miks mä ajaisin safaria?mä voin ajella safareita ihan milloin haluan. Mua ainakin jurppi aikoinaan suunnistus kisoissa nää safari ajeliat jotka oli tukkimassa reittejä kun ei ollut kiire mihinkään.
Vastaa lainaten