Viestiketju: RUMA HJ61
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 20.08.2014, 14:57
Aparaatti:n Avatar
Aparaatti Aparaatti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.09.07
Sijainti: Mikkeli
Viestit: 268
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja juuso-t Näytä viesti
SOAlla neliveto päällä yli 2okm/h on varmaan turha haaveilla vakio kardaanilla? Jarrutuksessa/kiihdytyksessä meinaa koelauta tulla syliin.. Miten auttais pitempi kardaani, siis että liuku menis sisemmäs, nyt on liuku ihan ulkona ja heiluttaessa siinä ainoa välys.. Olis varmaa pitäny ostaa suoraan tuplanivel ja jättää etuaksila koskemattomaks.
Kyllä ilman tuplaniveltä saa soan kanssa toimimaan. Kardaani ei vaan tunnu riittävän jos tekee ns. oikein. Pieni välys liu´ussa ei tunnu kabiinissa itsellä.

Itsellä ollut soa hj:ssa nyt neljä-viisi vuotta ja talvet aina napalukot kiinni myös normaaliajossa. Enemmän kuuluu jyrinää renkaista, ja kieroista kardaaneista. Aika paljon matalampi näyttäisi kuitenkin tuo oma olevan tuohon verrattuna Pinjoni osoittaa kohti jakista (tai ehkä jopa vähän yli?), joten nivelille parhaista kulmista ei todellakaan ole kyse. Nivelten kulmien tulisi olla yhtä suuret (suunnilleen), itsellä ne on "eri suuntiin". Tämä aiheuttaa teoriassa ongelmia, mutta ihme kyllä vain yhden ristikon olen joutunut vaihtamaan. Jakiksen ja pinjonin laakeritkaan eivät ole ainakaan vielä ottaneet itseensä. Ulosjouston olen rajoittanut niin, ettei nivelistä lopu liikevarat.
Vastaa lainaten