Lainaus:
quote:*räkättää päänsä irti* Mistä lähtien Peter Jackson on kirjoittanut TSH:n? Kun minä viimeksi tarkistin sen oli tehnyt J.R.R. Tolkien.
|
No, kirjoittanut, ohjannut, samapahan tuo - itse asia ei kuitenkaan siitä muutu, että ko. elokuvasarja vie lapsia ja nuoria noituuden kurimukseen.
Lainaus:
quote:Eivätkä Tolkien tai Rowling kumpikaan ole amerikkalaisia.
|
Miten se siihen liittyy, että wiccalaisuus leviää yhä pahemmin nuorissamme?
Lainaus:
quote:Niin ja se on prostituutio, ei prostituuttio.
|
Taidat olla asian harrastaja? Tai sitten takerrut vain sanoihin, kun asia-argumentteja ei ole.
Lainaus:
quote:Täytyy myöntää, että minä olen harvinaisen turmeltunut ihminen. Kolmetoista ja jo menossa Helvettiin. *jatkaa räkättämistä* Päivän naurut on taas saatu. (ja tuo muuten kuulostaa pervolta)
Niin siis minä kirjoitin tuon edellisen viestin. *kiroaa tämän rakkineen* Liukuu alas rasvattua tankoa. *repeää* Hyvin hyvin pervoa. *kiittää ja kumartaa*
Pervoilu on elämän suola.
|
Juuri tästä olen puhunut. 13-vuotiaille tytöille ja muutenkin lapsille pitäisi saada kuria. Lainsäädäntömme kuitenkaan ei mahdollista kunnon vitsausta paljaille pakaroille. Se on se tehokkain opin sauna, joka vanhoina hyvinä aikoina oli käytössä. Ja ryhtyivätkö lapset silloin noidiksi? Eivätpä ryhtyneet!
Niilo Paasivirta
http://www.co.jyu.fi/%7Enp/