Taas on muutama tunti virähtänyt tallissa, eli jotain pientä on saatu aikaiseksikin. Runko alkaa olla siinä kuosissa, että uskalsi vetää korin neljällä pultilla kiinni, ja se on jopa suhteellisen linjassa rungon kanssa. Tai niin linjassa mitä tosta perunan mallisesta korista nyt mitata pystyy...

Molemmat takaiskarin korvat oli sen verran lahot että piti tehä uudet.

Piti se viimeinenkin korin korva tehdä rungosta uusiksi tohon keulan poikittaispalkkiin. Eli kaikki 9 reikää rungossa (ja 2 uudessa takapuskurissa) on nyt tehty uusiks..

Runko oli muilta osin melko eheä, pari pientä lappua vasempaan palkkiin tonne takarenkaan kohdille piti laittaa.

Ja innoissani uusia etulokasuojia hahmottamaan kiinni. Muuten hyvät, mutta toi etuiskarin yläpäälle tehty aukko ei osu ihan kohilleen noissa uusissa lokareissa. No, laikalla lisää tilaa...

Ja muutenkin lokasuojien työn jälki hivelee silmää. Tämä on siis ulkopinnan pelti...

Tiedä sitten miltä noi on uutena näyttäneet, mutta Taiwanissa nää tehdään tälleen.

Mutta olis noi keulan pellit (ja kori muutenkin) voineet huonomminkin tohon istua, ottaen huomioon että kaikki korin ja rungon väliset kiinnikkeet on tehty runkoon uudestaan, ja koriinkin joutuu niitä vielä neljä tekemään.
Nyt vielä takapuskuri koriin kiinni että pääsee tekemään uudet runkoputket mitkä ulottuis sinne puskuriin asti...