Näytä yksittäinen viesti
Vanha 19.08.2014, 07:40
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand on kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hautalintu Näytä viesti
ja kyllä myönnän, mul o vissiin omituiset haaveet ku ennen kouluikää jo tiedän kertoneeni että automieheksi alan isona tai kaivinkonetta ajamaan! mutsi tota nauro viimeks ku puheissa oltiin.. :P
Osaavalle löytyy alalta, kuin alalta hommia. Tai sitten on otettava velkaa ja itse työllistettävä ittensä.

Mulla on ollut aikanaan melkeen samat haaveet töiden suhteen.
Paitti että autokuskiksi en olis halunnu kirveelläkään.. No, eka ammatti johon valmistuin -90 oli autokuski.. Ja soraa päädyin ajamaan.

Kaivurikuskiksi olin pikkupojasta asti kuvitellut aina päätyväni ja siihen kurssin kävinkin. Kaks kesää/firmaa ja niiden firmojen konkurssin nähtyäni ja hommia tehtyäni lähdin uudestaan kouluun ja hommasin autosähköpuolen paperit.
Jotenkin vaan siinä vaiheessa alkoi lukeminenkin jo houkuttaa ja pääsin sisään lukemaan konepuolen suunnittelijaksi ja sillä tiellä olen. Seitsemän vuotta jo laskenut hampaita.. Tätä ennen tuli kokeiltua seitsemän vuotta jätejyrien suunnittelua, tuotetukea ja kokoonpanoa/esimiestehtäviä. Kaikenlaisia pätkätöitä tuli myös kokeiltua, eikä niistä mistään ole haittaa ollut, työ opettaa aina jotain.