Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 20.11.2004, 06:52
jjtp jjtp ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.04
Sijainti: hamina, Finland.
Viestit: 2.172
Perusasetus

joo ehdottomasti suora tai suorempi levy ,taitaa mennä sorvailu hommiksi.
tietääkö kukaan mikä on jarrulevyn materiaali,tosin ei taida olla ihan niin tarkkaa käppärissä kuin esim, käyttöjarrussa.
aika hiilipitoista se kuitenkin on ei varmaan ole kaukana valuraudasta,liekö joku valuteräksen ja valuraudan välimuoto ei vain lähtis vetelemään niin helposti.
tietysti olisi helpompi löytää pienemmällä offsetilla oleva jarrulevy niin ei tarvis vuntsia mistä materiaalista levyn tekis.
tällä kertaa tekee oikeesti mieli tehdä tosta tehostettu,tossa kuvissa mun hiluxin käppärikahvasta.(liekö hauiksessa voiman puute mutta tehostinta kaipais)
tossa sylinterillä näkyy noi banjoliittimet millä letkut lähtee siitä,letkut on lentokoneen hytrauliletkua.
toi sininen murikka tossa on kolmitie ventiili jolla käppäri on yhdistetty takajarrujen kanssa samaan piiriin.


tossa linkkejä kaupalliseen levykäppärisarjaan
http://www.allprooffroad.com/brakes.htm
http://www.4x4wire.com/toyota/reviews/parking_brake/


Edited by - jjtp on 20/11/2004 06:57:22

Edited by - jjtp on 20/11/2004 07:15:02

Edited by - jjtp on 20/11/2004 07:29:42

Edited by - jjtp on 20/11/2004 07:37:25
Vastaa lainaten