Ei se alusta korottamisesta ainakaan löysty.. iskarithan määrittelee aika paljon millainen alusta on. 2" (tai 1.75") korokepalat ei vielä muuta tukivarsien kulmia kovin radikaalisti, joten siltä osin alusta ei huonone. Jos maltillinen korotus riittää (40-50mm), niin noilla korotuspaloilla ja iskareilla pärjää oikein hyvin - olettaen että auton alla nyt olevat jouset ei ole jo elämänsä ehtoopuolella.
Iskarit kannattaa vaihtaa - osta sitten kerralla kunnolliset. Muuten ostat ensin halvat, ja sitten hyvät

Bilsteinit on kalliita, mutta on myös hyviä kunhan ostaa esim. 5000- tai 7000- sarjalaisia. Niitä saa käytännössä aina kahta eri jäykkyyttä, pehmeää ja tiukempaa. Pehmeä on yleensä kohtuulähellä alkuperäistä. OME:n Nitrochargerit oli ihan ok iskareita, jotain orkkiksen ja tiukahkon väliltä, mutta niiden valmistus on ainakin jenkkipalstojen mukaan loppunut, ja uudet versiot (Sport- sarja) on kuulemma nimensä veroisia, eli melkoinen kivireki tulee autosta.
Itsellä on vanhemmat Rough Countryn 1.75" korotussarjan mukana tulleet öljyiskarit (ZJ:ssä, mutta WJ:n oli vastaavat), ja ne on aivan kamalat. Toimii hyvin ainoastaan isoissa routaheitoissa maantienopeudella.. uudemmat versiot on vissiin jo sitten paremmat, mutta en tiedä kuinka hyviä ne on. Yleensä kannattaa välttää twin- tube iskareita, ja katsoa jos löytyy monotubet. Ne yleisesti ottaen on parempia merkistä riippumatta.