Jos tuo on oikeasti vuosimallia '96 ja on 249 jakoaskilla, niin etukardaanin voi suosiolla irrottaa. Jos on 242 jakoaskilla, niin mistä tahansa vuosimallista voi irrottaa.
Tilaa molempiin päihin suosiolla säädettävät ylävarret. Niiden etupoään epäkeskojen säätövara on hyvinkin rajallinen.. Säädät tukivarsia siihen suuntaan, mihin pinionia täytyy kääntää, eli jos alaspäin niin pidennät, jos ylöspäin niin lyhennät. Takana kulmien pitäisi olla niin, että pinioni ja jakoaskin ulostulo on samassa kulmassa, edessä niin että kardaanin etupään nivelen kulma on nolla.
Kannattaa tarkistaa aika huolella takakardaanin yoken kiinnityslärpäkkeet ettei ole venyneet. Jos on ollut löysällä, niin hyvin todennäköistä on että joko on päässeet venymään, tai pultit on ottaneet osumaa ja katkeaa kiihdytyksessä tai motarinopeudessa. Paras vaihtoehto ylipäätään on hylätä nuo lärpäkkeet, porata yokesta kierteet pois ja laittaa tilalle Spicerin U- pultit
http://www.dennysdriveshaft.com/p60_...th_1.062_.html