laitoin jo hapekkaan meilin aiheesta AutoIlvekseen.
Googlaus tuotti videotuloksen 850 volvosta jossa sama virhekoodi, kaveri kuvaili kameralla moottoria ja näytti muutaman tyypillisen kohdan, sekä yleisimmän kohdan mikä aiheuttaa tuon p0172 koodin.. juuri se sama alipaineletku ja tismalleen samasta kohtaa löytyi letkun pää. siis ihan irtipoikki. Kumma ettei merkkihuolto sitä ekaksi tarkistanut.. kyttäs vaan mittaria.
Ei vaan ole löytynyt sitä letkun toista päätä .. tietäis minne sen pitäis mennä. Luulempa tossa piilevän sen vian.
Jotenkin tuntuu kummalta nykyää "korjauttaa" tavaraa huollossa.. meininki enemmän vaihdellaan komponetteja, ei korjata.
Viimeviikon ukkoskuuro kasteli mun läppärin, näyttöön meni vettä ja samoin näppäimistönkautta hapetaen thunderbolt portin... vein huoltoon ja totesivat että näytölle ei voi tehdämitään. Ja TB portti on kiinteästi emolevyssä...joutuu vaihtaan kokonaan.
Vakuutusyhtiö totesi ettei kannata korjauttaa -> uusi kone tilaukseen. Romu jäi mulle... ja kas kynsilakanpoistoaineella topspuikolla putsaten TB portti ryhtyi toimimaan n. 5 minuutin työllä, ja tota näyttöä olen roikotellut ja föönännyt paripäivää milloin mistäkin kantilta... ei ole ihan sata mut liki.. eli toimii. Eikä tasan maksanut sitä "vähintään 1600 euroa" kuten huoltoliike arvioi