Mielummin lähemmäs 2 kuin 4 baaria paineet ja alkuun vaikka 50:50 se maali ja ohenne niin juoksee varmasti ruutan läpi ja voi ruveta hakemaan sopivia säätöjä. Eikä korkeasta paineesta ole mitään hyötyä koska tarkootus on vaan levittää sitä maalia eikä hiekkapuhaltaa. Päinvastoin. Jos on joku einiinviimeisenpäällepuhdas kohde ,niin korkea paine vaan irrottaa pölyä ja sontaa muualta ja irrottaa teippejä ym.
Tuo ruutta on taatusti riittävön laadukas kun omani tullu jonkun 14.90 maksaneen setin mukana. Siis semmosen missä ilmapistoolia,renkaan täyttölaitetta ym. Ja sillä on maalattu aikas perhanasti ihan alkaen torpan listoista,lähes kaikki koneet,ja bertta muutamaan kertaan...
Jos ilma on tarkalla niin sitten vaan viuhkailmaa pienemmälle.
Ja tuolla tosiaan levittyy iha yhtälailla vesiohenteiset kalustemaalit kuten tikkurilan taika yms.yms. eli jos on listotus juttuja tiiossa niin ruutalla vaan maalaus niin jää puun kuvio kivasti näkyviin.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|