Täytyy kyllä sanoa että talvella tulee ajettua sen mitä pickupilla ajelee tiukasti nelikko päällä. Takavedolla on kyllä eteenpäin pääseminen sen verran tuskaista. Eikä sekään pahinta ole, vaan täydellisen levoton perä, syntisen hidas ohjaus ja se ettei siihen ilmeisesti lisävarusteena myytäviä kääntyviä etupyöriä ole hankittu. Kyseisessä laitteessa siis ei ole nastarenkaita. Kysymyksessä siis vw taro, eli hilux, joka on ympärivuoden aika vähäisellä ajolla käytännössä ainoastaan silloin käytössä kun on jotain isompaa kuljetettavana joka ei farmariauton perään mahdu tai kun rupee leikittämään.
Jääradallakin on sillä tullut leikittyä, nastarenkaattomuus, hidas ohjaus ja kohtuullisen vähän kääntyvät etupyörät kyllä tekevät takavedolla leikkimisestä aika haasteellista. Kunnianpäälle käyviä spinnejä kyllä tulee helposti. Nelivedolla ajettaessa taas ajaminen on yhtä puskemista. Vastaheittojen hakeminen on vaikeaa, ja sitten kun sen poikittain saa niin voidaan jälleen kerran leikkiä tynnyrintekijää. Kaasun kanssa mennään täsmälleen puskemalla eteenpäin, niinkauan kunnes tulee tarpeeksi rouheeta kohtaa vastaan

Kuitenkin yleisesti ottaen huomattavasti helpompi hallittava neliveto päällä.