Viestiketju: LockRight ja hj???
Näytä yksittäinen viesti
  #19  
Vanha 18.11.2004, 17:43
Tapsa_ja_Dumbo Tapsa_ja_Dumbo ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.04.04
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 990
Perusasetus

Vastarannankiiskinä edelleen todettakoon, että mulla on Dumbossa ne Detroit Truetrackit (siis torque sensitive, ei speed sensitive synsteemit) edessä ja takana. Normaaliajossa ei edes huomaa muuten ku että suuntavakavuus on motarilla swamppereillakin hyvä - marssivauhtina on n 115km/h. Ja ristiriipunnassa kun polkaisee jarrua niin taas mennään. Helpot asentaa, ei o paineilmavehkeitä tai muita ja dollarin syöksykierteellä ovat vielä halpojakin. Eivät ehkä ole ihan optimiratkaisu johonkin trial kisa-autoon tai muuhun extreme-juttuun (onko Lock-rightkaan?), mutta näin sunnuntai(lauantai?)safarikäyttöön ihan OK. Makuasia. About tonnilla saa jenkkilästä kaks kotiovelle saakka. Samalla poistuu RR diff carrierin jousto-ongelmat ja muut vakiotasauspyörästön sisäiset murheet.

Talvella ei moitittavaa, koska pyörät eivät pyri pyörimään samalla nopeudella vaan niihin menevää momenttia yritetään tasata. Keskilukko auki Dumbo puskee jääradallakin (Nokian LT nastoilla) suht kovasti (ihan niin kuin myös avoimilla perillä) eikä sivuluisuun saa ku kovalla nopeudella heittämällä. Keskilukko kiinni saa kaasulla vähän jeesattua ja keilojen välissä pujottelusta tulee hauskempaa ja auto on paremmin hallinnassa ja sit nopeudet kasvaa pyörähtämiseen saakka :-).


Tapsa

- - Why golf when you can have sex ? - -

- - Wisdom is what comes from making a shitload of mistakes - -

- - Ne ovat karkaistua adamantiumia ja minä osaan lentää - -

- - Keep it simple - for our sake, not yours - -

Edited by - Tapsa_ja_Dumbo on 18/11/2004 17:52:49
Vastaa lainaten