Näytä yksittäinen viesti
Vanha 05.08.2014, 20:54
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Perusasetus

Joillekin näyttää tuo luetun ymmärtäminen olevan tosi vaikeaa. Jos olisit lukenut kommenttini marjastajatapauksesta kokonaan niin olisit ymmärtänyt että en puolustellut maanomistajan toimintaa vaan totesin että ei ollut loppuun asti harkittu kun kantoi sen puun sinne "kostomielessä" eli harkinta petti!!! Ja poliisin mielestä rikosta ei ollut tapahtunut vaikka sinne puunrunko olikin ilmestynyt

Mitä noihin yksityisteihin tulee niin tässä viimeisin lehtijuttu. Teikäläisellekin ihan asiallista tietoa Autolla ajo ei vieläkään kuulu jokamiehen oikeuksiin vaikka jotkut niin kuvittelevat
http://www.iltalehti.fi/autot/2014080518542060_au.shtml

Tuohon kysymykseen että milläkö autolla olen itse ajanut kisoja. En ole itse kisannut offiautolla vaan "byrocraattina" huolehtinut suhteista kuntapäättäjiin, jotta olis paikkoja missä luvan kanssa harrastaa ja järjestänyt, ollut tekemässä, kisoja, jotta toiset vois ajella ja harrastaa, mm. offitrialkisoja 90-luvun alusta lähtien Nykyisin lähinnä auttamassa turkulaisia kun Espoossa ei enään ole kerhoa jolla olis resursseja eikä kiinnostusta kisojen järjestämiseen

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Patu925 Näytä viesti
Viisas merkintä jos se toinen osapuoli motitetaan merkin avulla. Voisi melkein sanoa kiusanteoksi mutta nähtävästi se ajattelu on hylättävä kun minun maalaisjärki on vissiin väärässä.

Ja minun näkemys on se että jos tällä palstalla ei löydy kuin poikkiteloin olevia kommentteja ja ne käytännön hyvät työtkin on jääny hämärän peittoon (ja oon kyl joskus kysynyt muiltakin OFFIHARRASTAJILTA) niin en voi muuta kuin ihmetellä tätä hyvyyden määrää... Saattaahan se olla että kun oon sitä rahvasta mikä pyörii tuolla metsässä välillä omalla autolla, välillä kyydissä, ja ehkä joskus jopa järjestävän tahon edustajanikin niin olen vissiin sitten pihalla että mitä se offiharrastus käytännössä tarkoittaa. Niin että milläsella autolla sitten oot osallistununu kisoihin tai safareihin?

Viimeksi muokannut Byrocrat : 05.08.2014 21:14
Vastaa lainaten