Nojoo.. Ehkäpä taidatte ollakin oikeassa... Mutta nyt en malta olla jatkamatta. Eli toki riippuu käyttötarkoituksesta, minkä voimaveden valitsee. On varmasti paikkoja, joissa TURPOHoJon puhti käy vähäksi. Sellaista ei vaan mulle ole vielä tullut vastaan.. OIKEASTI?? Ongelmaksi on lähinnä muodostunut se, että nykyisillä renkailla loppuu maavara ja isommilla sitten todennäköisesti välitykset. Ja sitten kun loppuu välitykset, niin sitten varmasti loppuu puhtikin. Eihän tuossa ole uutenakaan ollu kun noin 136 luupäätä.. Olis tottakai kiva, jos HoJokin pukkais 300 kaakkia, mutta jos Ylläksellä sain uuden etumurroksen posahtamaan vakiotehoilla (yhdistettynä epätoivoon, omaan mokaan ja ajovireeseen...), niin mitä ne 300 kaakkia sitten tekis. Ikuinen vitsaus ainakin minun kohdallani on, että jos on tehoa, niin silloin sitä myös käytetään. Silloin kyllä varmasti löytyis auton heikot lenkit. Nykyisellään kottero kestää kohtuuhyvin, jaksaa kulkea niissä maastoissa, joihin olen sitä viemässä ja tienpäälläkin pärjää. Vaan mahtaa olla epätoivon riemujuhlaa, kun Hiluxin valjastan tositoimiin vakiotehoillaan. Voi nimittäin olla hetken totuttelu. Ja niitä hymiöitä ei sinne TEHOn perään tule muuten vieläkään....
Mutta nyt on Hiluxiin saatu takavinssikin hommittua.. Homma etenee, vaikkakin hitaasti.
Eespäin ja vinssillä loput..