Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 31.07.2014, 20:43
osilpi osilpi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sipoo
Viestit: 565
Perusasetus

Briggs&Stratton / Partner kaasarin jouset


Kyseessä Partner 246 ja moottorina Briggs&Stratton model 9V.

Onko kellään käsitystä, miten niiden kaasarin jousien tulee olla tuollaisessa vehkeessä?

Entä kuinka tiukalle kuuluu sylinterikansi vetää? Momenttiarvoja?

Jouduin irroittamaan jouset ja en tietenkään älynnyt kuvata ennen irroittamista niiden jousien asentoja. Nyt ne on päin helvettiä ja kiekat seilaa edestakas.

Kone kyllä toimii nyt muuten. Oli hylätty romuna. Vika: leikkurin terän kiila oli hajonnut eikä lähtenyt myöskään käyntiin. Kone oli ollut ylösalaisin, jolloin pyttyyn ja kaasariin valunut öljyä. Putsasin paikat ja uusi kansipahvi kiinni -> pelaa. Alussa savutus oli karmea, mutta loppui nopeasti.

__________________
-Toyota Camry 2.4 2002
-Toyota Landcruiser HJ60 12H-T 1982
-Citroen Jumpy pikkubussi 2.0 HDi 165 automaatti 2014
-Case 1840 3.9 Cummins -liukuohjattu 1999
Vastaa lainaten