Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi
Istuinosa pois, selkänoja kaadetaan ja jumitetaan niin ettei saa käsipelissä nostettua, yleensä olen laittanut lattaraudan yli ja hitsannut takaoven kynnyksen seutuun. Vöitä ei tarvitse poistaa eikä reikiä tukkia. Muutoskatsastus on pari kymppiä vuosikatsastuksen päälle.
Uuden lämmittimen tapauksessa vähintään 1500 saa varata.
|
Just pari viikkoa takasin muutin ton passati pakuksi ja ei kuulemma riitä enään toi selkänöjan kaato ja lukitus... ite otin istuimen ja selkänojan pois kiinnikkeineen ja vyöt kans ja vein semmosenaan konttorille ku jatkoa ajatellen en tasaista lattiaa tarvinnu.. nykysin takapenkin tilalla on levy jossa on pari vahvistinta, kondensaattori ja kuusi 6,5" kaiutinta ja selkänojan virkaa toimittaa bassojen kotelot..
kiinnikkeiden reikiä ei tarvitse tuhota. Ite kiersin alkuperäiset pultit takas paikoilleen ja sillä hyvä, tätä inssi hiukan karsasti kunnes sanoin et ln niin hyvät maadotepisteet äänentoistolle et en millään viittis tulpata.. sano myös että normaalisti hän vaatisi popniitit kierteisiin vähintään mutta tuohan ens vuonna uudestaan tänne näytille, haluan kuulla kuinka passatti soi..
vuosikatsastus päästömittauksineen ja muutoskatsastus vanteille ja h-a -> paku yhteensä 117e rahtarialennuksin..