Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 30.07.2014, 12:22
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 704
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Istuinosa pois, selkänoja kaadetaan ja jumitetaan niin ettei saa käsipelissä nostettua, yleensä olen laittanut lattaraudan yli ja hitsannut takaoven kynnyksen seutuun. Vöitä ei tarvitse poistaa eikä reikiä tukkia. Muutoskatsastus on pari kymppiä vuosikatsastuksen päälle.

Uuden lämmittimen tapauksessa vähintään 1500 saa varata.
Just pari viikkoa takasin muutin ton passati pakuksi ja ei kuulemma riitä enään toi selkänöjan kaato ja lukitus... ite otin istuimen ja selkänojan pois kiinnikkeineen ja vyöt kans ja vein semmosenaan konttorille ku jatkoa ajatellen en tasaista lattiaa tarvinnu.. nykysin takapenkin tilalla on levy jossa on pari vahvistinta, kondensaattori ja kuusi 6,5" kaiutinta ja selkänojan virkaa toimittaa bassojen kotelot..

kiinnikkeiden reikiä ei tarvitse tuhota. Ite kiersin alkuperäiset pultit takas paikoilleen ja sillä hyvä, tätä inssi hiukan karsasti kunnes sanoin et ln niin hyvät maadotepisteet äänentoistolle et en millään viittis tulpata.. sano myös että normaalisti hän vaatisi popniitit kierteisiin vähintään mutta tuohan ens vuonna uudestaan tänne näytille, haluan kuulla kuinka passatti soi..

vuosikatsastus päästömittauksineen ja muutoskatsastus vanteille ja h-a -> paku yhteensä 117e rahtarialennuksin..
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!