mehtäkamppeen turbotuksen alotin nyt sitte viimeen ja ruokahalu kasvää syodessä
tähän se illalla muutaman tunnin ähräämisen jälkeen jäi:
periaatteessahan homma on bolt-on, tai no ei ihan jos käytän vaparin imusarjaa siks, että saan välijäähyn helpommin paikalleen.. kaikki huutaa kohta kuorossa "EI" kun paljastan vision siitä, että cooleri tulee samalle paikalle mitä tuossa Y61:ssä eli koneen päälle pulkan ja flektin kanssa.. miulle tuo välijäähy ei tuu olemaan mitään muuta kun sitä varten, et siirtoajossa se hiukan jäähdyttelee ahtoilmaa, kone tulee eniveis nojaamaan vesi-metanoli ruiskutukseen kun sarja kerran hyllyssä on ja välijäähy ei mahottomia ilmaa jäähdyttele muutenkaan kun remuaa ojan reunalla jumissa ja Nismon tekele huutaa hoosiannaa kun kuskilla on kyrpä otassa

aattelin tuon vesiruiskun laukasua sillai, että se nojais kahteen parametriin eli lämpöön ja ahtopaineeseen, siten, että ahtopaine laukasee sen aina kun nousee tiettyyn pisteeseen ja lämpö laukasis ruiskun pienemmän suuttimen sikäli kun tietty arvo ylittyy JOS ahtopainetta on yhtään (välttysi pisaroinnilta) ja tuo systeemi ois automaaginen.. eli ei tarviis painella nappuloita tai hiplata kytkimiä kun siel kabiinis on kuiteki kiire tms
oisko fiksummilla kommentteja asiaan liittyen?
nih ja kellä kokemusta tuon RD28T koneen pakosarjojen teosta, jos ilkeisi vähän neuvoa apinaa mitotusten jne kanssa, virtaamaanhan nuo pitäsi saada, näyttää tällee maallikosta ainaki aika tukkoselta vakiot?