Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 24.07.2014, 21:48
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

En jaksa millään uskoa noiden oireiden perusteella että tuossa on kompura rikki, jos se kerran pyörii ilman meteliä ja magnettikytkin pätkii nopeasti päälle- pois. Aineen vähyys on minunkin vahva veikkaus, oire kuulostaa juuri siltä.

Auto on jo aika vanha, ja jos on tavalliseen suomalaiseen tapaan "huollettu" niin ei ole mikään ihme jos ei enää oikein toimi. Yleensähän täällä viedään aparaatti huoltoon vasta siinä vaiheessa, kun ekan kerran ei tule kylmää.. kun oikeasti 2-3 vuoden välein pitäisi käyttää täyttöhuollossa. Eli vedetään järjestelmä tyhjäksi, alipaineella höyrystetään ja imetään kosteus pois, ja uudet aineet sekä öljyt sisään. Vaikka järjestelmä ei varsinaisesti vuoda, sieltä aina karkaa uudestakin autosta kylmäaineita (yleensä n.10-20% vuodessa) ja sinne myös pääsee kosteutta. Lisäksi kuivaimellakin on tietty käyttöikä, ei se ikuisuuksia jaksa kosteutta absorboida itseensä vaikka miten välillä vakuumilla imetään järjestelmä kuivaksi.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten