Näytä yksittäinen viesti
Vanha 24.07.2014, 08:40
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali

Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti
Terve.
Mulla Astrossa oli kaiverruskynällä kaiverrettu isosti konehuoneeseen numero ja ajattelin jotta onhan tuo varmaan varmennettu kun on suomessa jo monena vuotena leimattu.
Ei ollut tuota kuitenkaan varmennettu eikä mistään löytynyt numeroa.

Sain ohjeet ja lomakkeen jolla Metroautossa varusteiden ja osanumeroiden perusteella varnetavat auton ja sitten meistaisivat runkonumeron.

Soitin Metroautoon ja sanovat jotta kyllä onistuu ja maksaa 120 euroa.

Kyselin vielä että mistähän sitä numeroa vielä kannattaisi etsiä ja kertoivat että pitäisi olla vasemman oven alapuolella auton alla rungossa.

Päätin sieltä viellä etsiä ja putsasin pellille koko runkopalkin, vaan eihän sileä mitään ollut joten löin itse ja maalasin rungon ja kävin konttorilla näyttämässä että tuoltahan se löytyikin? Kelpasi heille ja kun kyselin että kai nyt varmennat tuon konehuoneessa olevan, niin sanoi että eihän sitä nyt tarvitse kun oikea numero löytyi.

Mielestäni nämä numerottamot autot liikenteessä on ihan katsastuskonntreiden virheitä.
Kun auto on ensikertaa leimattu suomeen niin kottorisedänhän olisi pitänyt runkonumero meisttaa autoon ja varmentaa se???

t. Ismo Ämmä
Itse löysin pelkääjän puolen oven alta selkeän paikan missä numero pitäisi olla, massat kun raaputteli pois löytyi vaan sileää metallia. Ei ollut edes ruosteessa, joten ei ollut ruoste syönnyt.