Kyllähän se vähän noin on, kilsoista viis kunhan on Toyota.

Pihassa makaa 482tkm rullattu -05 Versokorolla. Huoleton peli ollut, ei mitään isompaa vikaa mitä ei ois ite pihassa ulkosalla korjannu viimesen 5 vuoden/100tkm aikana.
Ai mitenkäkö ostasin 10t€:lla auton. Eka päätetään merkki - helppo = Toyota, sit malli käyttötarkoituksen mukaan = vaimon kauppakassi/työmatkakulkine/kakkosauto = joku semmonen mihkä sopii pojat ja mummolareissun kamat = vaikka tää Corolla Verso, sit tsekataan miten korimallit/moottorit vaihtuu - missä tyyppivikoja, milloin joku huomattava uudistus = todetaan et 2.2-l. diisseli vm. 06-08 on ikävä kyllä huonossa maineessa = ei oteta sitä vaan joku muu, sit tongitaan vaihtoehtoja ja otetaan halvimmasta päästä joku perussiisti vaikka vähän isommillakin kilsoilla, tsekataan auto läpi ja vaihdellaan uutuuden viehätyksen innossa kaikki yhtään kuluneet palikat ehjiin (kytkin, jarrut jne.) ja sit ajellaan tyytyväisenä jokunen vuosi eteenpäin.

Ja tietysti autotarjonta pitää tsekata Virosta, Ruotsista ja Saksasta ja kipaista peli ehkä sieltä jos selvää säästöä näköpiirissä. Eikä vanhaa taksia pidä pelätä, onhan tää nykyinenkin sellainen.
Ja joo, toi Kurhisen töyhtöpään Prius vois olla luotettavampi valinta kuin 100tkm ajettu saksalainen. Hintaa liikaa vaan puol miljoonaa kelatuks. Ite maksaisin vähä lisää ja ottaisin 2010-> (uuskoppanen) Priuksen.